no-img
کاوش

رشته گرافیک


کاوش

ادامه مطلب

ZIP
رشته گرافیک
zip
ژانویه 3, 2022

رشته گرافیک


رشته گرافیک کامپیوتر از قدیمی ترین شاخه های علوم رایانه است که به تصاویر و فیلم هایی اطلاق می شود که با استفاده از کامپیوتر ساخته می شوند در واقع گرافیک رایانه ای به ترسیم ، تغییر و کار با تصاویر با شیوه های محاسباتی و رایانه ای می پردازد و این رشته را می توان یکی از کاربردی ترین کاربردهای رایانه دانست مثل بازیهای رایانه ای ، ساخت پویا نمایی دو بعدی و سه بعدی ، شبیه سازی های محاسباتی و ….

رشته گرافیک کامپیوتر در هنرستان

ورود به رشته گرافیک کامپیوتری از طریق انتخاب رشته کار و دانش در انتخاب رشته نهم به دهم امکان پذیر است و شما با انتخاب این رشته وارد هنرستان خواهید شد و پس از سه سال تحصیل با دریافت مدرک دیپلم گرافیک رایانه ای فارغ التحصیل می شوید و می توایند برای ادامه تحصیل در مقطع کاردانی اقدام کنید.

شما عزیزان می توانید برای بهره مندی از مشاوره هدایت تحصیلی و انتخاب رشته نهم به دهم و آشنایی بیشتر با رشته گرافیک کامپیوتر ، با مشاوران ارشد ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا پس از بهره مندی از مشاوره و شناخت استعداد ها و توانمندی هایتان ، بهترین رشته را انتخاب کنید.

از امروز یاد بگیر فرصت را از دست ندهید. ممکن است در تحصیلات به موقعیتی که مد نظرت بوده نرسیده باشی. اما با برداشتن بهترین قدم بعدی‌ات به سمت جلو دقیقاً همان جایی که می‌خواهی می‌توانی باشی. هیچگاه برای تبدیل شدن به آنچه مد نظرت است دیر نیست. به رشد خود ادامه بده، به آموختن ادامه بده و هر روز خودت را به روزتر کن.

بازار کار رشته گرافیک کامپیوتر

اگر شما در رشته گرافیک کامپیوتر خبره شوید می توانید در زمینه هایی همچون ساخت موشن گرافیک و انیمیشن فعالیت کنید. استخدام در شرکت های کوچک و بزرگ و گرفتن سفارشات و انجام پروژه های مد نظر از فرصت ای شغلی پیش روی دانش آموختگان رشته گرافیک کامپیوتر است.

طراحی و اجرای آرم ، لوگو ، سربرگ ، پاکت نامه ، کارت ویزیت و …
طراحی و اجرای کارت پستال
تصویر سازی کتاب کودک و طراحی جلد آن
طراحی پوستر های تبلیغاتی
استخدام در بخش روابط عمومی کارخانجات و سازمان های دولتی
استخدام به عنوان مربی گرافیک در مدارس و اموزشگاه های خصوصی
اگر نیاز به مدرک دیپلم دارید در هر رده ی سنی و شغلی هستید ، نگران نباشید ، با ما مشاوره کنید . … بهترین و سریعترین و راحتترین روش برای گرفتن دیپلم را به شما معرفی می کنیم .

💫هنرجویان با گذراندن دوره های فوق می‌توانند دیپلم  کسب کنند
🔶کلیه متقاضیان اخذ دیپلم رسمی آموزش و پرورش  اعم از : ✔️دیپلم ردی ها ✔️ترک تحصیلی ها ✔️متقاضیان اخذ دیپلم دوم آموزش و پروش ✔️دارندگان مدرک سوم راهنمایی
🔶می‌توانند با گذراندن 6 مهارت فوق و دروس عمومی باقی مانده دیپلم خود را دریافت و بدون کنکور و پیش دانشگاهی وارد دانشگاه بشوند
✅🎓 🔶این رشته تا مقطع دکترا در دانشگاه قابل ادامه دادن می باشد.
🔶جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید.
خانم ترک : 09126802833
🏢 آدرس آموزشگاه : مازندران، نوشهر، روبروی مسجد جامع، خیابان خاقانی، جنب چاپ آبرنگ، طبقه دوم ادامه در


درباره نویسنده

kavosh 13 نوشته در کاوش دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *